Кошик
956 відгуків
Bifood - твоя здорова їжа
+380 (93) 385-68-51

Повернення та обмін

Умови повернення та обміну для товарів належної якості

Компанія керується Законом "Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Умови повернення та обміну для товарів неналежної якості

Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників.

Якщо Ви отримали товар неналежної якості, прохання одразу нам про це повідомити.

Товари неналежної якості можна повернути або обміняти протягом 7 днів з моменту отримання. 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  • зателефонуйте на номер +380 (93) 385-68-51 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  • після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner